معرفی و بررسی بهترین پاور بانک های 2020 و معرفی آن ها

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
faranak
8:17
یک شنبه 18 خرداد 1399

بهترین پاور بانک 2020: چه پاور بانکی بخریم بهتر است؟

پاور بانک انکر

پاوربانک‌ها ابزارهای بسیار کارآمدی هستند که کمک می‌کنند شارژ گوشی هوشمند، تبلت و یا حتی لپ‌تاپ کاربر همیشه در حالت فول و کامل باقی بماند این قضیه برای افرادی که مدام با گوشی و یا تبلت در ارتباط هستند مانند گیمرهای حرفه ای بسیار مهم است. با این حال برای انتخاب یک پاوربانک، ویژگی‌ها و فاکتورهای دیگری نیز درنظر گرفته می‌شوند. برای مثال اینکه اندازه و سایز پاوربانک‌ در حدی باشد که به‌راحتی در جیب یا کیف کاربر قرار بگیرد و یا تعداد دفعاتی که یک پاوربانک‌ می‌تواند گوشی هوشمند کاربر را شارژ کند، هر دو از نکات مهمی هستند که می‌بایست در هنگام خرید یک پاوربانک‌ به آن دقت کرد.

راهنمای خرید بهترین پاور بانک

 پاور بانک چیست

در هنگام خرید پاوربانک باید به عوامل مختلفی توجه کرد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

 

ظرفیت
ظرفیت پاورنک شاید یکی از مهمترین موارد خرید پاوربانک باشد. چرا که مقدار برق ذخیره شده در این دستگاه برای مصرف کنندگان بسیار اهمیت دارد.

 وزن

وزن یک پاوربانک شاید عامل مهمی نباشد اما در سفر های طولانی و اگر فردی باشید که آن را حمل میکنید بسیار سخت میشود ، پس در راهنمای خرید پاوربانک باید به این مورد اشاره کنیم که وزن این گجت بسیار مهم است که سبک باشد.

زمان شارژ
زمان شارژ پاوربانک بستگی به میزان حجم ظرفیت هر دستگاه دارد. دستگاه هایی با ظرفیت بالا حجم شارژ بیشتری را نیز طلب میکنند و زمان شارژ این پاوربانک ها بسیار بالاست.

قابلیت های اضافه
قابلیت های اضافه یک پاوربانک میتواند اپشن های خوبی باشد تا امکانات بیشتری را از یک دستگاه استفاده کنید، از قابلیت های بیشتر پاوربانک میتوان به لامپ، فندک، جای چاقو و …. اشاره کرد.

بهترین پاوربانک های 2020

مبنای خرید پاوربانک میتواند در افراد مختلف بسیار متفاوت باشد، ما در مطلب فوق راهنمای خرید پاوربانک را توضیح داده‌ایم که میتوانید با استفاده از مطالعه این مقاله یک پاوربانک خوب انتخاب کنید. در زیر لیست برترین پاوربانک های 2020 را مشاهده می‌کنید.

بهترین پاوربانک‌ از نظر ظرفیت شارژ بالا : مارک آنکر پاورکور 20100 (Anker PowerCore 20100)

ماژول پاور بانک

احتمالا تا به حال مارک و برند آنکر به گوشتان رسیده است، آنکر پاورکور 20100 یکی از برترین پاوربانک‌های این کمپانی است. این پاوربانک‌ مجهز به یک باتری با ظرفیتی در حدود 20100 میلی‌آمپر ساعت است و قادر است گوشی یا تبلت کاربر را چندین بار به صورت متوالی شارژ کند بدون آنکه نیاز باشد که آن را دوباره شارژ کرد.

گفتنی است اگر دیوایس کاربر از PowerIQ و یا ولتاژ بوست (VoltageBoost) پشتیبانی کنند، این پاوربانک‌ نیز با فناوری شارژ سریع قابل استفاده است. قابل ذکر است که پاوربانک‌ آنکر پاورکور 20100 از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام استفاده نمی‌کند اما همچنان در مواقع لزوم به خوبی شارژ گوشی و یا تبلت شما را تامین خواهد کرد. این پاوربانک‌ در حدود 39.99 دلار قیمت دارد و از نقاط ضعف آن علاوه بر عدم پشتیبانی از شارژ سریع کوالکام، می‌توان به وزن نسبتا سنگین این پاوربانک‌ نیز اشاره داشت.

بهترین پاوربانک‌ برای شارژ آیفون‌ها: موفی پاوراستیشن پلاس XL

پاور بانک اپل

موفی پاوراستیشن پلاس XL، بهترین پاوربانکی است که برای آیفون‌ و آیپدها طراحی و ساخته شده است (البته به غیر از آیپد پرو 2018 که خود با پورت USB-C عرضه شده است). درواقع پاوربانک‌ موفی پاوراستیشن پلاس XL دارای یک کابل لایتنینگ است و کاربران آیفون و آیپد دیگر لازم نیست که برای استفاده از یک پاوربانک، کابل USB شارژر خود را به همراه داشته باشند. علاوه براین پاوراستیشن پلاس XL با استفاده از پد شارژ وایرلس Qi قادر است تا دستگاه را به صورت بی‌سیم شارژ کند.

پاوربانک هوکو مدل B24

خرید پاور بانک

این پاوربانک‌ حدود 10,000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و قادر است که دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند. درحقیقت دو دستگاه، یکی از طریق کابل لایتنینگ و دیگری از طریق پورت USB-A ده واتی (10W) به صورت همزمان توسط این پاوربانک‌ شارژ می‌شوند. پاوراستیشین پلاس XL طراحی منحصربفردی داشته و از یک روکش پارچه‌ای نرم بهره می‌برد.

با این حال اگر گوشی و یا تبلتی که از آن استفاده می‌کنید، سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کنند، پیشنهاد می‌شود که این پاوربانک‌ را خریداری نکنید چون هدف از طراحی و ساخت پاوراستیشن پلاس XL، پشتیبانی از کاربران آیفون و آیپد بوده است و با اینکه این پاوربانک‌ قادر است از طریق پورت USB-A، دیوایس‌های اندرویدی را نیز شارژ کند اما باز هم کاربر نخواهد توانست از تمام پتانسیل و کارایی آن بهره ببرد. موفی پاوراستیشن پلاس XL حدود 99.95 دلار در بازار قیمت دارد.

پاوربانک‌ آکی (Aukey) با ظرفیت 20,000 میلی‌آمپر ساعت

اگر پاوربانک‌ قدرتمند آنکر را به هر دلیلی نمی‌پسندید، پیشنهاد بعدی ما پاوربانک‌ آکی با 20000 میلی‌آمپر ساعت، ظرفیت است. این پاوربانک‌ از دو پورت پشتیبانی کرده و در نتیجه قادر است که به صورت همزمان گوشی و تبلت کاربر را شارژ کند. یکی دیگر از مزایای این پاوربانک، چراغ موجود در آن است که به کاربر نشان می‌دهد چه میزان از شارژ باتری‌ باقیمانده است.

با این حال ممکن است نوع طراحی و شکل ظاهری ساده آن به مذاق برخی کاربران خوش نیاید. یکی دیگر از نقاط ضعف این پاوربانک‌ عدم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است اما باید گفت که با قیمت تنها 33.99 دلار و ظرفیت باتری بالا و همچنین پشتیبانی از شارژ همزمان گوشی و تبلت، گزینه بسیار خوبی برای کاربران اندرویدی خواهد بود.

پاوربانک‌ آی موتو (iMuto) با ظرفیت 30,000 میلی‌آمپر ساعت

Best portable chargers and power banks to buy for Android in 2020 ...

اگر به دنبال آن هستید که از یک پاوربانک‌ با ظرفیت بالای 20000 میلی‌آمپر ساعت بهره ببرید، بهترین گزینه پاوربانک‌ آی موتو با ظرفیت فوق‌العاده بالای 30000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. درحقیقت میزان ظرفیت شارژ این پاوربانک‌ در اندازه‌ای است که قادر است گوشی هوشمند کاربر را برای شش بار به صورت متوالی شارژ کرده و در آخر همچنان مقداری از شارژ خود را نیز حفظ کرده باشد.

یکی دیگر از نقاط قوت این پاوربانک‌ پشتیبانی از 3 پورت است، همچنین قادر است که برخی از مک‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌ها را نیز شارژ کند. از نقاط ضعف آن، می‌توان به طراحی ساده و وزن نسبتا سنگین این پاوربانک‌ اشاره داشت اما پرداخت 45.99 دلار برای یک پاوربانک‌ با 30000 میلی‌آمپر ظرفیت و پشتیبانی از شارژ همزمان سه دیوایس، تقریبا منصفانه خواهد بود.

باریک‌ترین و بهترین پاوربانک شیائومی با ظرفیت 10,000 میلی‌آمپر ساعت

بهترین پاوربانک شیائومی 2020 کدام است ؟ - شیائومی

شیائومی در بخش‌های مختلف تکنولوژی و فناوری مشغول فعالیت است. برای مثال گجت‌های پوشیدنی و تولید پاوربانک‌های مختلف از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‌شود. در همین راستا این کمپانی در سال 2018 پاوربانکی را به بازار فرستاد که با 10000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت، پتانسیل بالایی در شارژ دیوایس داشته و وزن نسبتا سبکی دارد. با وجود آنکه این پاوربانک، سریع‌ترین شارژر در میان این فهرست نبوده اما قادر است که گوگل پیکسل 2 را در کمتر از 2 ساعت شارژ کند.

همان‌طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید این پاوربانک از دو پورت میکرو USB و USB-C در یک کابل پشتیبانی کرده و این یکی از مهم‌ترین مزایای پاوربانک شیائومی است. گفتنی است این پاوربانک از یک روکش فلزی بهره برده و ضخامت آن به اندازه‌ای است که به عنوان باریک‌ترین پاوربانک در این فهرست، شناخته می‌شود.

 

سخن پایانی

با توجه به تنوع برندهای پاور بانک ها خرید این محصول می تواند کمی دشوار به نظر برسد. راهنمای خرید پاوربانک که در بالا آورده ایم می تواند به خوبی به شما برای خرید این محصول کمک کند. شما برای خرید پاور بانک چه معیاری را بیشتر در نظر دارید؟

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 650
بازدید : 650

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود